Specjalista ds. obsługi klienta

Opis stanowiska:

  • Przyjmowanie zamówień z aptek według specyfikacji aptecznej w systemie zmianowym, z przewagą godzin wieczornych
  • Współpraca z aptekami związana z akcjami promocyjnymi
  • Budowanie długotrwałej relacji z klientem

Wymagania:

  • Bardzo dobra obsługo komputera
  • Komunikatywność i dobra dykcja
  • Dyspozycyjność i dokładność
  • Samodyscyplina
  • Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży farmaceutycznej mile widziane

Oferujemy:

  • Umowę o pracę po okresie próbnym
  • Długoterminową współpracę
  • Premie powiązane z wynikami pracy
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
  • Możliwość zdobycia doświadczenia
Aplikacje (CV + list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@novo-sa.pl  lub  poprzez OLX

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez NOVO S.A. z siedzibą w Tychach przez okres jednego roku od złożenia dokumentów, zgodnie z przepisami Rozporządzenia PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. (Dz. U. 2018 poz. 1000).