praca_w_novo

Specjalista ds. obsługi klienta

Opis stanowiska:

  • Przyjmowanie zamówień z aptek według specyfikacji aptecznej w systemie zmianowym, z przewagą godzin wieczornych
  • Współpraca z aptekami związana z akcjami promocyjnymi
  • Budowanie długotrwałej relacji z klientem

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra obsługo komputera
  • Komunikatywność i dobra dykcja
  • Dyspozycyjność i dokładność
  • Samodyscyplina
  • Umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży farmaceutycznej mile widziane

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę po okresie próbnym
  • Długoterminową współpracę
  • Premie powiązane z wynikami pracy
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
  • Możliwość zdobycia doświadczenia

Aplikacje (CV + list motywacyjny) prosimy przesyłać
na adres e-mail: kadry@novo-sa.pl  lub  poprzez OLX

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez NOVO S.A. z siedzibą w Tychach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych ( tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).